home - επικοινωνία - εγγραφή στο newsletter - english version Contrast / Αντίθεση φεστιβάλ φωτογραφίας Θεσσαλονίκης Μια σύμπραξη φωτογραφικών δυνάμεων, με την πρωτοβουλία της φωτογραφικής ομάδας «Φωτοπόροι»
|
Με την υποστήριξη: |
|
|
3η
διοργάνωση Η
3η διοργάνωση
του φεστιβάλ (Φεβρουάριος
- Μάρτιος 2014)
διατήρησε την
λογική της
προηγούμενης
διοργάνωσης,
την παραγωγή
μεγάλων
ομαδικών
εκθέσεων, που
παρουσιάστηκαν
σε
διαφορετικές
αίθουσες της
πόλης την ίδια
περίοδο. Η
συμμετοχή
στις εκθέσεις
ήταν ανοιχτή
σε κάθε
ενδιαφερόμενο.
Σχεδιάστηκαν
έξι εκθέσεις,
από έξι
αντίστοιχους
επιμελητές (διακεκριμένους
φωτογράφους
και
εκπρόσωπους
φωτογραφικών
φορέων), οι
οποίοι
επέλεξαν τους
συμμετέχοντες
φωτογράφους
και τα έργα
τους. Το
φεστιβάλ
διοργανώθηκε
από την
σύμπραξη
πολλών
φωτογραφικών
δυνάμεων, με
την
πρωτοβουλία
της
Φωτογραφικής
Ομάδας «Φωτοπόροι». Η
3η διοργάνωση
του φεστιβάλ
έγινε με την
υποστήριξη
της Θεσσαλονίκη
Ευρωπαϊκή
Πρωτεύουσα
Νεολαίας 2014
και του Δήμου
Θεσσαλονίκης
και
αφιερώθηκε
στους Νέους,
με αφορμή την
πραγματοποίησή
της κατά το 2014.
Σχεδιάστηκαν
δύο εκθέσεις - παραγωγές με
άξονα τους
Νέους. Η πρώτη
ήταν μια
ομαδική
έκθεση νέων
φωτογράφων (μέχρι
35 χρονών) με
θέμα «Χρόνος»,
που αφορούσε
τον τρόπο με
τον οποίο
αντιλαμβάνονται
οι νέοι τον
χρόνο και την
σχέση του με
την στατική
εικόνα. Η
δεύτερη ήταν
μια ομαδική
έκθεση με θέμα
«…Με τον ανθό
της νιότης»,
στην οποία
παρουσιάστηκε
το πρόσωπο των
νέων, μέσα από
την ματιά
σύγχρονων
φωτογράφων. Οι
υπόλοιπες
τέσσερις
εκθέσεις ήταν
ανεξάρτητες
και αφορούσαν
αντίστοιχα
τέσσερα
διαφορετικά
θέματα: «Σχέσεις»,
«Ποταμοί», «Προσωπική
Φωτογραφία», «Όλα
είναι δρόμος». Τάσος Σχίζας
Άννα Κρουστάλη Εγκαίνια
3 Φεβρουαρίου
στις 8:00 μ.μ. Διάρκεια:
3 – 16
Φεβρουαρίου επιμέλεια:
Βασίλης
Καρκατσέλης,
Φωτογραφικό
Κέντρο
Θεσσαλονίκης ΓΑΛΛΙΚΟ
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Ωράριο λειτουργίας: Δευτ. ως Παρ. 10:00-13:00 και 18:00-20:00 Σαβ., Κυρ. κλειστά
Μια
έκθεση στο
μεταίχμιο. Μια
έκθεση για τη
διαχείριση
της
πολυπλοκότητας
και της
ετερογένειας
των σημερινών
αισθητικών
πρακτικών. Μια
έκθεση για την
αποδιαχείριση
της
φωτογραφίας,
άρα την
ενίσχυση των
κεντρομόλων
δυνάμεων που
απαιτούνται
για την
ανάπτυξη της
διαφορετικότητας
των
αισθητικών
πρακτικών,
πρακτικών που
θα ανοίγουν
συνεχώς,
διευρύνοντας
το περιβάλλον
εντός του
οποίου θα
αναπτυχτούν
οι νέες
φωτογραφίες
του σήμερα.
Μια έκθεση για
τον
εκδημοκρατισμό
της
δημιουργίας.
Το δικαίωμα
άρθρωσης
αυτόνομου
λόγου,
προσφέρει
στους
δημιουργούς
νέες
ελευθερίες/δυνατότητες,
να βαδίσουν
πολύ πέρα από
τις
θεσμοθετημένες/
επιβεβλημένες
από τους
διαχειριστές
συνταγές(;). Όταν
πρότεινα αυτό
το θέμα, όλοι
αναρωτήθηκαν
το ίδιο: Μα τι
μπορεί να
είναι αυτή η Προσωπική
Φωτογραφία;
Ούτε εγώ είχα
έτοιμη μια
απάντηση.
Ερώτημα
υπέβαλα προς
τους
φωτογράφους,
και μέσω αυτού
διατύπωνα την
προτροπή να
παραμένει
κυρίαρχη η
προσωπική
τους γραφή και
έκφραση. Την
ανάγκη (της
φωτογραφίας)
διατύπωνα για
την άμεση
εμπλοκή (του
καθένα
ξεχωριστά) με
το θέμα, (σαν
συνεχή
αυτομαστίγωση),
μέσω της
συνεχούς
διερώτησης/απάντησης
στα περί της
ιδιαιτερότητας
του έργου και
του τι
σημαίνει
φωτογραφίζω Εγώ
(και όχι οι
άλλοι). Με
το που
τελείωσα το
στήσιμο (στα
χαρτιά) της
έκθεσης
παραμένω με το
ίδιο
ερωτηματικό.
Στήθηκε μία
διαθεματική
έκθεση, με
ξεχωριστές,
όμως,
εσωτερικές
γραφές. Το
θέμα της
έκθεσης είναι
η ίδια η
φωτογραφία
και η
μοναδικότητά
της σαν
ιδιαίτερο
μέσον
έκφρασης.
Μέσον
έκφρασης
σημερινό με
αυθεντικές
γραφές και όχι
συναισθηματικά
αναμασήματα
φωτογραφιών
και τάσεων του
προηγούμενου
αιώνα. Το θέμα
δεν είναι το
θέμα, αλλά η
απάντηση του
καθένα στο
γιατί
φωτογραφίζει
σήμερα, είναι
η αυτογνωσία
επάνω στο τι
πρόσθετο, τι
μοναδικό, τι
ξεχωριστό
έχουν να πουν (και
πως το λένε) οι
εικόνες του. Εν
γνώσει της
ελάχιστης
αντιπροσώπευσης
του φάσματος
των
δυνατοτήτων
προσωπικής
έκφρασης (σε
μία έκθεση),
επιθυμώ να
αποδειχτεί
από την
ενορχήστρωση
η
μοναδικότητα
του έργου του
κάθε
φωτογράφου,
σαν
ιδιαίτερου
ενδιάμεσου
μεταξύ της
δημιουργικής
ιδέας, του
γύρω μας,
πραγματικού ή
όχι, κόσμου,
μέσω μίας
οπωσδήποτε
διακριτής
γραφής και
ενός
διακεκριμένου
τρόπου
διατύπωσης
αυτών. Αν η
φωτογραφία
είναι τέχνη,
πρέπει να το
αποδεικνύει
με το έργο των
δημιουργών
του εκάστοτε
σήμερα. Γι
αυτό, η έκθεση
απευθύνεται
περισσότερο
στους
δημιουργούς
και λιγότερο
στο κοινό, με
την ευρύτερη
έννοια. Επιθυμούμε
να
διαγνώσουμε
την
καινούργια
φωτογραφία,
την
φωτογραφία
του 21ου
αιώνα. Και σε
επίπεδο
φόρμας (φωτογραφικής
γραφής) και σε
επίπεδο
περιεχομένου (ταυτότητας).
Αυτό
μεταφράζεται
σε φρέσκια και
δυνατή
φωτογραφία.
Φρέσκια, όχι
υποχρεωτικά
μόνο στο
επίπεδο του
πρωτοπαρουσιαζόμενου
θέματος ή του
τρόπου
παρουσίασης,
γιατί δεν
είμαστε άνευ
λόγου
φορμαλιστές. Οι
φωτό του
καθένα πρέπει
να έχουν έναν
συγκεκριμένο
και μοναδικό
λόγο για να
υπάρχουν. Βασίλης Καρκατσέλης Συμμετέχουν:
Διονύσης Φουρνογεράκης Εγκαίνια
8 Φεβρουαρίου
στις 6:00 μ.μ. Διάρκεια:
8 Φεβρουαρίου –
11 Μαρτίου επιμέλεια:
Ανδρέας
Κατσάκος,
διαδικτυακό
φωτογραφικό
περιοδικό fmag ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ
ΕΙΚΟΝΑΣ
ΚΟΥΝΙΟ Ωράριο λειτουργίας: 8
- 13 Φεβρουαρίου:
Δευτ. Τετ. 9:00-19:00, Τρ.
Πεμ. Παρ. 9:00-21:00, Σαβ.
9:00-17:00, Κυρ. κλειστά
Ο
"δρόμος"
αποτελεί
συνήθως το
περιβάλλον
στο οποίο ο
φωτογράφος
κινείται και
αποτυπώνει
τον
πραγματικό
κόσμο μέσα από
τη δική του
αντίληψη για
αυτόν. Παρόλα
αυτά, η
φωτογραφία
δρόμου δεν
μπορεί να
κλειστεί στα
στενά πλαίσια
ενός ορισμού,
καθώς
χαρακτηρίζεται
από την
ευρύτητα και
την
πολλαπλότητα
των
προσεγγίσεων
της. Ο
φωτογράφος
κινείται σε
δημόσιους
χώρους με
ανθρώπινη
παρουσία
χωρίς να
γνωρίζει ή να
έχει
προσχεδιάσει
τις
περισσότερες
φόρες το τι θα
φωτογραφήσει. Τα
θέματα που
προκύπτουν,
όντας
συλλογικές
εμπειρίες
μιας
φαινομενικά
αδιάφορης
καθημερινότητας,
αντλούν το
ενδιαφέρον
τους όχι τόσο
από το
πραγματικό
όσο από το
φωτογραφικό
γεγονός. Αυτή
η μετάβαση,
από το
πραγματικό
στο
φωτογραφικό,
συμβαίνει
μέσω της
αδιόρατης
παρουσίας του
ίδιου του
φωτογράφου,
μέσω της δικής
του
παρεμβολής. Αυτό
είναι και το
σημείο απ’
όπου η
φωτογραφία
δρόμου αντλεί
τη δυσκολία
και συνάμα τη
γοητεία της. Από
το ότι η
επιτυχία της
εξαρτάται από
την ικανότητα
του
φωτογράφου να
«δει» και να
αποτυπώσει
ταχύτατα με το
δικό του τρόπο,
το απρόσμενο
και το τυχαίο
που γεννιέται
στον δρόμο. Σκοπός
της έκθεσης
είναι να
παρουσιάσει
ένα
αντιπροσωπευτικό
δείγμα
δουλειάς από
Έλληνες
φωτογράφους
που
ασχολούνται
με την
φωτογραφία
δρόμου.
Κωνσταντίνος
Γδοντάκης,
Αντώνης
Δαμολής, Ελένη
Ιωαννίδου,
Κώστας
Καραΐσκος,
Ζήσης
Καρδιανός,
Χρήστος
Καπάτος,
Δημήτρης
Μακρυγιαννάκης,
Μαριάννα
Μπολτσή,
Ανδρέας
Παραδεισόπουλος,
Δημήτρης
Ραπακούσης,
Ελένη
Ρημαντωνάκη,
Μαρία
Σπυροπούλου,
Σταύρος
Σταματίου,
Παύλος
Σταυρουλάκης,
Διονύσης
Φουρνογεράκης,
Τάσος Χίος,
Αποστόλης
Χονδρογιάννης.
Κωστής Αναστασόπουλος Εγκαίνια
8 Φεβρουαρίου
στις 9:00 μ.μ. Διάρκεια:
8 Φεβρουαρίου – 9
Μαρτίου επιμέλεια:
Γιάννης
Βουλγαράκης,
Φωτογραφική
Ομάδα
Φωτόγραμμα TETTIX
ART GALLERY Ωράριο λειτουργίας: Τρ. ως Παρ. 18:00-21:00 Σαβ. 11:00-14:00, Δευτ., Κυρ. κλειστά
Ζούμε σε μία εποχή κρίσεων, οικονομικών και άλλων. Σε αυτές τις άλλες νομίζω ότι μπορεί κάποιος να εντάξει και το θέμα των «σχέσεων / relations» με μία ευρεία έννοια. Γιάννης Βουλγαράκης
Βίκυ Μαρκολέφα Εγκαίνια
9 Φεβρουαρίου
στις 6:00 μ.μ. Διάρκεια:
9 – 25
Φεβρουαρίου επιμέλεια:
Βασίλης
Γιαγκόπουλος,
Φωτογραφική
Ομάδα «Φωτοπόροι»
ΓΕΝΙ
ΤΖΑΜΙ Ωράριο λειτουργίας: Τρ. ως Κυρ. 10:00-18:00, Δευτ. κλειστά
Αποτελούν το ομορφότερο κομμάτι της κοινωνίας. Η παρουσία τους ζωντανεύει τους χώρους που κινούνται: καφέ, πλατείες, γήπεδα, λεωφορεία, συντονίζονται στους ρυθμούς τους. Αιμοδοτούν τις τέχνες, τις επιστήμες, τον αθλητισμό. Μας αμφισβητούν και τους αμφισβητούμε, σε μία διαρκή διαλεκτική της προόδου. Δημιουργικοί και ανήσυχοι γοητεύουν, αδρανείς και εφησυχασμένοι απογοητεύουν. Είναι καλοί και κακοί, όμορφοι και άσχημοι, έξυπνοι και αφελείς, μα πάνω απ’ όλα νέοι: η αποθέωση του εφήμερου, η γοητεία του ακατέργαστου. Βασίλης Γιαγκόπουλος
Μάρθα Θεοδωρίδου Εγκαίνια
9 Φεβρουαρίου
στις 9:00 μ.μ. Διάρκεια:
9 – 28
Φεβρουαρίου επιμέλεια:
Νίκος
Μπέντας,
Photo Art Thessaloniki ΑΛΑΤΖΑ ΙΜΑΡΕΤ
Ωράριο λειτουργίας: Τρ. ως Κυρ. 10:00-18:00, Δευτ. κλειστά
Οι
ποταμοί στην
αρχαιότητα
αντιμετωπίζονταν
ως θεοί. Η
δύναμη τους
χαρακτηρίστηκε
ζωοδόχος, αυτή
που δίνει ζωή
στα πάντα. Και
φυσικά όχι
άδικα, αφού η
δύναμη και
η προσφορά
τους στην
ανθρωπότητα
από την
αρχαιότητα
μέχρι και
σήμερα
εξακολουθεί
να είναι
ακριβώς όπως
και τότε το
ίδιο
σημαντική, αν
και στις μέρες
μας είναι
ακόμα
περισσότερο
σημαντική και
αναγκαία. Ο
υπερπληθυσμός
και η διαρκής
αύξηση του
πληθυσμού του
πλανήτη Γη
ανέδειξε τα
νερά των
ποταμών ως το
πρωτεύον θέμα
διεθνώς και
σήμανε
συναγερμό
στον ΟΗΕ. Τα
επόμενα 20-30
χρόνια η
πόλεμοι δεν θα
γίνονται
για
φυλετικούς,
θρησκευτικούς
ή
επεκτατικούς
σκοπούς,
ούτε για
κάποια άλλη
από τις έως
τώρα γνωστές
αιτίες
πολέμου,
αλλά για την
κατοχή του
πόσιμου νερού,
το νούμερο ένα
στην
παγκόσμια
κατάταξη
αναγκαίου
αγαθού για την
διατήρηση
κάθε έμβιου
οργανισμού
στη ζωή. Στην
αρχαιότητα
λατρεύτηκαν,
το 1644 μ.Χ. στον
μεσαίωνα οι
ποταμοί Danube (Δούναβης),
Ganges (Γάγγης), Nile, Rio de la Plata (Ρίο
Ντε Λα Πλάτα),
όπως τους
συναντούμε
σήμερα στην Piazza
Navona στην Ρώμη (Rome),
έγιναν
απίθανα
γλυπτά προς
δόξα και τέρψη
των
ανθρώπινων
ματιών, σε
αντίθεση με το
λαμπρό
παρελθόν.
Σήμερα,
θύματα της
ανθρώπινης
απερισκεψίας
και συνάμα
απληστίας,
γίνεται πλέον
αγώνας για τη
διάσωσή τους. Πάνω
τους και γύρω
τους
βρίσκουμε
τους
ανθρώπους σε
ατομικό
επίπεδο να
ζουν, να
εργάζονται, να
διασκεδάζουν,
να
ερωτεύονται,
να αγαπούν, να
κολυμπούν, να
πλέουν, να
δημιουργούν. Η
ανθρωπότητα
στηρίζει το
μέλλον της σ’
αυτούς μέσα
από τις
υπερκατασκευές
για την
συγκέντρωση
του πολύτιμου
υλικού που
ονομάζουμε
νερό. Η
ομορφιά που
μας δίνεται
από της
παράκτιες σε
αυτούς πόλεις,
η οικονομική
ανάπτυξη, η
διακίνηση των
αγαθών, η
ύπαρξη κάθε
λογής πλωτών
μέσων, η
διαμόρφωση
και η
διακίνηση
ιδεών, ακόμη
και
θρησκευτικών
εθίμων, η
δυνατότητα
παραγωγής
τροφής, που
ανάγεται ως το
δεύτερο
πρόβλημα μετά
την ύπαρξη του
νερού, τροφής
που
προσφέρουν
χάρη στα νερά
τους, καθώς
και οι δεκάδες
μορφές έμβιας
ζωής και
δραστηριότητας
που
εκτείνονται
μέσα και γύρω
από αυτούς
τόσο στο
χώρο όσο και
στο χρόνο,
είναι τα
αποτελέσματα,
οι συνέπειες
και οι δράσεις
της παρουσίας
τους. Το
σημάδι τους
είναι
ανεξίτηλο
πάνω στους
ανθρώπους και
στην ανθρωπότητα,
πάνω στον
πλανήτη Γη και
πάνω στην
ιστορία.
Συμμετέχουν: Μαρίνος Αγγλέζης, Ντίνος Βεργίδης, Έλενα Γατσιού, Δημήτρης Γκαγκαλίδης, Λουλουδιά Γρέδη, Βασιλική Μαχαίρα - Γκουζέλη, Δημήτρης Δεσποινούδης, Αναστασία Ζησιμοπούλου, Μάρθα Θεοδωρίδου, Χριστίνα Καζαντζίδου, Αντιγόνη Καρασάββα, Κωνσταντίνος Κίτσος, Δήμητρα Κόμναρη, Δημήτρης Κουκουρούζης, Δάφνη Κοτσιάνη, Αναστασία Μιχαήλογλου, Βασίλης Μπακαλούδης, Evvelyn Nickol Benta, Maria Agnes Benta, Νικόλαος Μπέντας, Ράνια Μποζίνη, Αθανασία Παλέντζα, Γρηγόρης Πανταζής, Δημήτρης Παπαγεωργίου, Νούλη Παπαδοπούλου, Χρήστος Παπαλεξανδρής, Σταματία Πασχαλιώρη, Μαρία Πατμαζόγλου, Νικόλαος Πιλπιλίδης, Μαριάννα Πεντερίδου, Μαρία Σαμολαδά, Τάσος Τριανταφύλλου, Γιάννης Τριανταφυλλίδης, Ιωάννης Τσιαλός, Άννα Μαρία Χατζηστεφάνου.
Βασίλης Τσιώλης Εγκαίνια
8 Μαρτίου στις 8:00
μ.μ. Διάρκεια:
8 – 31 Μαρτίου
επιμέλεια:
Τάσος
Σχίζας,
περιοδικό
Φωτογραφικό
Είδωλο ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ
ΚΕΝΤΡΟ Ωράριο λειτουργίας: Τρ. ως Παρ. 9:00-14:00 και 18:00-20:30, Σαβ. 18:00-20:30, Δευτ., Κυρ. κλειστά
Ο χρόνος αποτελεί ένα από τα δύο βασικά δομικά συστατικά της φωτογραφίας. Η συνηθισμένη αντίληψη της φωτογραφίας και η καθιέρωσή της βασίζεται στην ακριβή αναπαραγωγική της ιδιότητα και στο πάγωμα του χρόνου. Οι περισσότερες φωτογραφίες παρουσιάζουν ένα κομμάτι της πραγματικότητας σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Πιο ασυνήθιστες φωτογραφίες επιχειρούν να ανατρέψουν το πάγωμα, δημιουργώντας μ’ αυτόν τον τρόπο, εικόνες που πραγματεύονται εντονότερα την έννοια του χρόνου. Τάσος Σχίζας Συμμετέχουν: Με την υποστήριξη:
Με την συνεργασία
|
-------------
|
Χορηγός Χορηγοί
επικοινωνίας ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Εγκαίνια
3 Φεβρουαρίου
στις 8:00 μ.μ. Διάρκεια:
3 – 16
Φεβρουαρίου επιμέλεια:
Βασίλης
Καρκατσέλης,
Φωτογραφικό
Κέντρο
Θεσσαλονίκης
ΓΑΛΛΙΚΟ
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Ωράριο λειτουργίας: Δευτ. ως Παρ. 10:00-13:00 και 18:00-20:00 Σαβ., Κυρ. κλειστά --- Εγκαίνια
8 Φεβρουαρίου
στις 6:00 μ.μ. Διάρκεια:
8 Φεβρουαρίου –
11 Μαρτίου επιμέλεια:
Ανδρέας
Κατσάκος,
διαδικτυακό
φωτογραφικό
περιοδικό fmag ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ
ΕΙΚΟΝΑΣ
ΚΟΥΝΙΟ Ωράριο λειτουργίας: 8
- 13 Φεβρουαρίου:
Δευτ. Τετ. 9:00-19:00, Τρ.
Πεμ. Παρ. 9:00-21:00, Σαβ.
9:00-17:00, Κυρ.
κλειστά --- Εγκαίνια
8 Φεβρουαρίου
στις 9:00 μ.μ. Διάρκεια:
8 Φεβρουαρίου –
9 Μαρτίου επιμέλεια:
Γιάννης
Βουλγαράκης,
Φωτογραφική
Ομάδα
Φωτόγραμμα TETTIX
ART GALLERY Ωράριο λειτουργίας: Τρ. ως Παρ. 18:00-21:00 Σαβ. 11:00-14:00, Δευτ., Κυρ. κλειστά --- Εγκαίνια
9 Φεβρουαρίου
στις 6:00 μ.μ. Διάρκεια:
9 – 25
Φεβρουαρίου επιμέλεια:
Βασίλης
Γιαγκόπουλος,
Φωτογραφική
Ομάδα «Φωτοπόροι»
ΓΕΝΙ
ΤΖΑΜΙ Ωράριο λειτουργίας: Τρ. ως Κυρ. 10:00-18:00, Δευτ. κλειστά --- Εγκαίνια
9 Φεβρουαρίου
στις 9:00 μ.μ. Διάρκεια:
9 – 28
Φεβρουαρίου επιμέλεια:
Νίκος
Μπέντας,
Photo Art Thessaloniki ΑΛΑΤΖΑ ΙΜΑΡΕΤ
Ωράριο λειτουργίας: Τρ. ως Κυρ. 10:00-18:00, Δευτ. κλειστά --- Εγκαίνια
8 Μαρτίου στις
8:00 μ.μ. Διάρκεια:
8 – 31 Μαρτίου
επιμέλεια:
Τάσος
Σχίζας,
περιοδικό
Φωτογραφικό
Είδωλο ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ
ΚΕΝΤΡΟ Ωράριο λειτουργίας: Τρ. ως Παρ. 9:00-14:00 και 18:00-20:30, Σαβ. 18:00-20:30, Δευτ., Κυρ. κλειστά Επιμέλεια
έκθεσης «Προσωπική
Φωτογραφία»:
Βασίλης
Καρκατσέλης Επιμέλεια
έκθεσης «Όλα
είναι δρόμος»:
Ανδρέας
Κατσάκος Επιμέλεια
έκθεσης «Σχέσεις»:
Γιάννης
Βουλγαράκης Επιμέλεια
έκθεσης «…με
τον ανθό της
νιότης»:
Βασίλης
Γιαγκόπουλος Επιμέλεια
έκθεσης «Ποταμοί»:
Νικόλαος
Μπέντας Επιμέλεια
έκθεσης «Χρόνος»:
Τάσος Σχίζας Επιμέλεια
κειμένων
έκθεσης «Ποταμοί»:
Βασιλική
Μαχαίρα -
Γκουζέλη Επιμέλεια μεταφράσεων: Τερψιχόρη Κουζούνη, Αντρέας Γκανάτσιος Επιμέλεια διοργάνωσης φεστιβάλ: Τάσος Σχίζας
|